tisdag, mars 20, 2007

Himmelen på jorden


Havstenssund är mitt paradis på jorden. Måste komma hit och bara njuta i alla fall under några dagar varje sommar. Det går inte riktigt att beskriva, men jag behöver bara sätta mig på altanen, titta ut över havet eller blunda och lyssna på tystnaden för att ett lugn ska sprida sig i kroppen tillsammans med en lycka.

Det är svårt att förklara och kanske inte så lätt för alla att förstå hur denna plats kan ha en sån påverkan på mig. Men jag älskar verkligen havet och allt som hör till; vind, salt, kala klippor, måsskrik och en helt underbar vy. Vad mer kan man önska sig. Till och med brännmaneterna har sin lilla plats i mitt hjärta.

För att göra saken ännu bättre så är vi i full gång med att bygga vår sommarstuga i detta paradis. Tänkte bifoga en bild på denna skönhet, men kameran verkar ha sprungit bort, så ni får snällt vänta.

Spänningen kommer bli olidlig!

Inga kommentarer: