tisdag, maj 08, 2007

Bloggkoll

Slog på 6:an en fredagkväll och fann mig själv framför ett avsnitt av Stargate Atlantis. Där jag förälskade mig i en helskön kille: Dr. Rodney McKay, eller David Hewlett som han heter i verkliga livet. Båda lika helfestligt nördiga! Det visade sig att David (ja vi är på first-name basis) också har en blogg. Säg, vem har inte det nu för tiden? Men det jag älskar med honom är just att han är en sån nörd, och stolt över det. Hans sida heter till och med dgeek. Likaså med Zach Braff, också så roligt udda. Han har för övrigt sin blogg här.

Är vi inte alla egentligen lite nördiga? Jag vet i alla fall att jag är det och tycker det är kul. Vem vill vara perfekt hela tiden och bara göra det man borde? Så nu slår jag ett slag för detta:

Våga vara Nörd!
Så får vi se om nån följer mig.

Inga kommentarer: