onsdag, juli 02, 2008

Hard Rock Calling - Sheryl Crow

Då jag inte var lika intresserad av Sheryl Crow (fast hennes musik är riktigt bra) valde jag att leta upp föräldrarna och lyssna därifrån istället. Vi satt på gräset, drack öl och cider och lyssnade. När någon av mina favoritlåtar dök upp, vilket var ganska ofta, ställde jag mig upp så jag kunde se scenen. Hennes framträdande varade i mer en timma medan Mraz och Mayer båda spelade i ca. 45 min. Om jag inte tyckte att Mraz passade in i lineupen så tycker jag att Crow verkligen gjorde det. Hon är en riktig rockartist, och det finns inte så många kvinnliga sådana.

Här höll jag inte koll på alla låtarna, men några som spelades var:
God Bless This Mess
My Favourite Mistake
First Cut is the Deepest
Soak Up the Sun
Everyday is a Winding Road
All I Wanna Do is Have Some Fun
If It Makes You Happy





Sheryl Crow sjunger Soak Up the Sun och jag tittar runt på folket runt omkring:

Inga kommentarer: